Näytetään tekstit, joissa on tunniste hydrosoli. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hydrosoli. Näytä kaikki tekstit

perjantai 5. joulukuuta 2014

Ihania lahjoja - Lovely gifts

Onpas tullutkin pitkä blogihiljaisuus! En kuitenkaan ole kadonnut mihinkään, vaan palannut koulunpenkille, ja siksi en ole ehtinyt panna rikkaa ristiin tällä elämäni alueella.

Kerroin aikaisemmin epäonnisesta suolasaippuakokeilustani, ja siitä, etten oikein ole vielä päässyt sinuiksi koko suolasaippuan kanssa. Kultainen Kirppu tarjoutui lähettämään minulle kokeiltavaksi omia suolasaippuoitaan, ja minua odottikin tuossa syksyllä ihana yllätys, kun tulin reissusta ja kävin postilaatikolla - Kirppu oli laittanut pakettiin kaksi kappaletta omia tuotoksiaan, tuo vaalea taitaa olla voikukkainen,ja vihreä taas "Eedenin puutarha".  Kiitos, Kirppu! :) Laitoin menemään jotakin hänelle vastavuoroisesti.

Innokkaana otinkin Eedenin puutarhan heti käyttöön. En ollutkaan aikaisemmin päässyt käyttämään muiden saippuantekijöiden tekeleitä, paitsi sitä ystävältäni saamaa kahvisaippuaa, josta kaikki kohdallani alkoi. Pakko tunnustaa, että minua suorastaan jännitti, kuin pikkutyttönä ennen Joulupukin tuloa :D  Hyvän tuntuinen on Eedenin puutarha, kovempi kuin omat saippuani yleensä. Toista en ole vielä ehtinyt kokeilla.


Jo paljon aikaisemmin sain muitakin ihania lahjoja, joita en ole vielä esitellyt. Voitin LisaLisen arvonnassa tämän yrttisen hydrosol-sauvan, kiitos Lise siitä!:)



Arpaonni suosi minua myös Villikatajan arpajaisissa, josta sain lahjakortin Saippuapajaan. Se on vielä käyttämättä, mutta pitää varmaan tehdä tilaus pikapuoliin. Kiitokset siis, Annis & Lily!

There has been a quite long silence in my blog! I haven't been lost anywhere, only went back to school and hadn't had any time to use in this area of my life because of that.  

I told earlier about my misfortune try out with salt soap and how I haven't found that "thing" in salt soaps yet. Lovely Kirppu offered to send me some salt soaps of her own to use, and a wonderful surprise was waiting for me in my mail box once I was coming back from a trip. Kirppu had sent me two of her own products, that light one is dandelion soap, I think, and the green one is "the Garden of Eden". Thanks, Kirppu! :) I sent something for her too.

I was so anxious to try them so I took "the Garden of Eden" to sauna with me right away. I hadn't had a chance to use other soap makers products yet, except that coffee soap I got from my friend and which was that first kick for me to this soaping world. I have to admit that I was so tensed, almost as when I was a little girl and waiting for Santa to come. :D The Garden of Eden felt nice, it is harder than my own soaps usually are. I haven't tried that light one yet.

I got some other lovely gifts too I haven't introduced you yet. I was lucky in LisaLise's lottery and won this herbal hydrosol wand. Thanks, Lise! :) 

I was also lucky in the lottery of Villikataja and won a gift certificate to Saippuapaja (that is online soaping stuff store). I haven't used that yet, but I must make an order soon, I think.  Thanks, Annis & Lily!