Näytetään tekstit, joissa on tunniste lankaleikkuri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lankaleikkuri. Näytä kaikki tekstit

torstai 16. toukokuuta 2013

...ja suuri tyytyväisyys :-D

Paistaa se päivä risukasaankin! Tai tässä tapauksessa, tikkukasaan...Tänään tuli vihdoin tilaamani ja teettämäni leimasin. Menin innokkaana töistä suoraan hakemaan sitä - ilman pakettikuittia tietenkin - eikä postipoika mokoma antanut pakettia minulle. Ajelin sitten yhteensä 60 km sitä hakemassa...mutta oli sen väärti. Hetihän sekin piti tietysti testata.

Mutta peruutetaanpas vähän. Kuvat leikkureista on vielä julkaisematta, joten näytetäänpäs ne ensin.



Kaikki leikkurit läjässä
 
Aalto
Sileä

Rimpula lankaleikkuri



                                                       Leikkausboksi pinkkeine leikkureineen







Leikattu laventelisaippua
Leikattu suklaasaippua
Tikut suklaasaippuassa


                            Iiiihana leimasimeni - joka ei ole niin kiekurainen, kuin olisin halunnut ja on ilman              lehtiköynnöstä, mutta johon olen  silti hirrrmu tyytyväinen!


Leimattu laventelisaippua

Leimattu suklaasaippua - se tikkuinen

Lisää leimattuja



Ja tämä seuraavahan ei ole saippuaa nähnytkään, mutta pitää silti esitellä. Veljen vaimoke tuo tuliaisina aina kaikenlaisia herkkuja, kun tietää, että olen perso makealle. Vasemmalla olevat siirappivohvelit ovat ihan superhyviä, keskellä olevat raakasuklaamantelit vievät makeannälän - vaikka eivät makeita olekaan - ja oikealla on aivan ihanasti pakattua käsintehtyä suklaata eteläisen rapakon takaa. Nam! Sainpahan viime viikonloppuna herkutella!